بازدید:۸۲ صد آنلاین | مرد عصبانی که همسرش را زیر ضربات مشت و لگد به قتل رسانده است، در دادگاه درخواست بخشش کرد. به گزارش صد آنلاین، مرد عصبانی که همسرش را زیر ضربات مشت و لگد به قتل رسانده است، در دادگاه درخواست بخشش کرد.  متهم که بعد از قتل خودش را به ماموران معرفی کرد، […]

تقاضای مردی که همسرش را زیر مشت و لگد به قتل رساند

بازدید:۸۲

صد آنلاین | مرد عصبانی که همسرش را زیر ضربات مشت و لگد به قتل رسانده است، در دادگاه درخواست بخشش کرد.

به گزارش صد آنلاین، مرد عصبانی که همسرش را زیر ضربات مشت و لگد به قتل رسانده است، در دادگاه درخواست بخشش کرد.

 متهم که بعد از قتل خودش را به ماموران معرفی کرد، مدعی شد چون همسرش حرف‌های آزاردهنده به او زد، کنترل اعصابش را از دست داد.

مردی یک سال قبل با ماموران تماس گرفت و گفت همسرش فرزانه را کشته است. او گفت: یک روز قبل همسرم را با ضربات مشت زدم و وقتی متوجه شدم فوت کرده است. دخترم را به شهرستان بردم و حالا آمده‌ام خودم را تسلیم کنم.

بعد از انجام تحقیقات اولیه و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به شعبه ۲ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در جلسه رسیدگی کیفرخواست علیه متهم خوانده شد. در ادامه یکی از اولیای دم در جایگاه قرار گرفت و خواستار قصاص شد. وقتی نوبت به متهم رسید، او گفت: من از همسر اولم جدا شده بودم و با دخترم زندگی می‌کردم. فرزانه هم از همسرش جدا شده بود. وقتی ما باهم ازدواج کردیم با بچه من زیر یک سقف جمع شدیم.

متهم گفت: فرزانه زبان بسیار تندی داشت. او خیلی کنایه می‌زد و هربار با هم دعوا می‌کردیم، او با عصبانیت با من برخورد می‌کرد و آنقدر زخم زبان می‌زد که از خود بی‌خود می‌شدم. برای اینکه با هم درگیر نشویم من در زمان عصبانیت از خانه بیرون می‌رفتم و چند ساعت بعد برمی‌گشتم. روز حادثه دوباره با هم جروبحث کردیم. فرزانه با نیش و کنایه حرف‌هایی زد که باعث شد از خود بی‌خود شوم. اصلا نفهمیدم چه می‌کنم. با عصبانیت ضرباتی به او زدم. یکدفعه او روی زمین افتاد و دیگر حرکت نکرد. همان لحظه متوجه شدم فوت کرده است. دخترم را به شهرستان بردم و تحویل خانواده‌ام دادم بعد برگشتم و خودم را به ماموران معرفی کردم.

متهم گفت: زنم را دوست داشتم. او خیلی خوب بود اما زخم زبان زدنش من را خیلی عصبی و ناراحت می‌کرد. به همین خاطر نمی‌توانستم رفتارش را تحمل کنم. حالا هم درخواست بخشش از اولیای دم دارم و از کار خودم پشیمان هستم.

در ادامه وکیل متهم از او دفاع کرد و در پایان قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

لینک کپی شد